Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy
Kampania „ Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy ”
Podlaski Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Białymstoku informuje, że Europejska Agencja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA) zaprasza Pracodawców do udziału w Europejskim Konkursie Dobrych Praktyk w zakresie bezpieczeństwa i zdrowia w pracy.
Konkurs jest organizowany w ramach kampanii „Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy”, prowadzonej w latach 2014–2015, a nagrody mają na celu wyróżnienie przedsiębiorstw lub organizacji, które wnoszą wartościowy lub innowacyjny wkład w zarządzanie stresem i zagrożeniami psychospołecznymi w pracy.
Głównym celem kampanii jest promowanie zarządzania stresem i zagrożeniami psychospołecznymi związanymi z pracą, a tym samym zapobieganie negatywnym skutkom, jakie niosą ze sobą dla pracowników, pracodawców, a w dłuższej perspektywie również dla gospodarki.
Konkurs organizuje Europejska Agencja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy EU-OSHA we współpracy z państwami członkowskimi i prezydencją Unii Europejskiej.
Polską edycję kampanii „Stres w pracy? Nie, dziękuję!” koordynuje Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, a szczegółowe informacje nt. kampanii znajdują się na stronie Instytutu: http://stres.ciop.pl/
Odpowiedzi na pytania:
- Kto może wziąć udział w kampanii?
- Jak można wziąć udział w kampanii?
- Kto i jak może wziąć udział w konkursie ?
- Co należy przedstawić we wniosku?
- Jakie rodzaje dobrych praktyk można zgłaszać?
znajdują się w załączonych materiałach dotyczących kompanii „ Stres w pracy? Nie, dziękuję!” w 2014 r. oraz na stronie https://www.healthy-workplaces.eu/pl/campaign-material